Doprava a platba
Balík Do ruky - 0 - 30 kg - dobírka
Balík Do ruky - 0 - 30 kg - platba předem Nadrozměr - balík nad 30 kg dobírka Nadrozměr - balík nad 30 kg - platba předem Balíkovna - 0 - 15 kg - dobírka (max. rozměry 70cm x 50cm x 50 cm) Balíkovna - 0 - 15 kg - platba předem (max. rozměry 70cm x 50cm x 50 cm) |
178,- Kč
138,- Kč 350,- Kč 300,- Kč 129, -Kč
89,- Kč
|
GLS - na adresu - 0 - 30 kg - dobírka GLS - na adresu - 0 - 30 kg - platba předem GLS - výdejní místo - 0 - 10 kg (malé zásilky) - dobírka GLS - výdejní místo - 0 - 10 kg (malé zásilky) - platba předem |
188,- Kč 148,- Kč 149,- Kč 109,- Kč |
UPOZORNĚNÍ:
Pokud Vaše objednávka při zvolení Balíkovny bude mít větší rozměry než max. 70cm x 50cm x 50cm, tak takovou zásilku Vám odešleme pouze prostřednictvím České pošty jako balík Do ruky
Co je balík Do ruky? Balík Do ruky je takový balík, kdy Vám ho Česká pošta veze domů nebo na Vámi zvolenou adresu. V případě, že nejste zastiženi, uloží Vám zásilku na poště. O všech těchto úkonech jste informováni e-mailem i pomocí SMS. Na vyzvednutí balíku máte 7 pracovních dní. Za takový balík zaplatíte řidiči, na přepážce nebo ho můžete mít zaplacený předem a již neplatíte nic. |
Co je balík Na poštu? Balík Na poštu ja taková zásilka, kterou pošta nepoveze k Vám domů ani na jinou adresu, ale rovnou ji poveze na nejbližší poštu k Vámi zvolené adrese. Jste informováni e-mailem a pomocí SMS. POZOR: u balíku Na poštu Vám nebude do poštovní schránky vloženo žádné upozornění. |
Co je kurýr GLS? Kurýr GLS Vám přiveze balík, jak na dobírku, tak i balík zaplacený předem. Pokud Vás kurýr nezastihne, pokusí se zásilku doručit znovu následující den. Pokud máte balík na dobírku, zaplatíte přímo řidiči. U balíku lze i v průběhu doručování změnit doručovací adresu. O veškerých pohybech balíku jste informováni na e-mail i do mobilu pomocí SMS zpráv. |
Možnosti platby - Platební podmínky
Dobírka - nejjednodušší a nejrychlejší způsob
Objednané zboží Vám zašleme na dobírku, což znamená, že toto zboží uhradíte v hotovosti řidiči při převzetí balíku. Poštovné a balné účtujeme dle výše uvedených cen.
Platba předem na bankovní účet
Po potvrzení objednávky odešlete platbu převodem na náš bankovní účet na základě údajů, které Vám přijdou na Váš email. Zboží Vám bude odesláno, jakmile bude platba připsána na náš účet (zpravidla 2 dny od odeslání platby) a zboží naskladněno. Číslo našeho účtu je 282549631/0300 a variabilní symbol (VS) je číslo objednávky. Na vyžádání můžeme vystavit zálohovou fakturu.
UPOZORNĚNÍ: Tato služba umožňuje zaplatit ihned po odeslání objednávky přes eshop. Nejedná se o platbu kartou na dobírku dopravci při převzetí zboží.
Převzetí zboží
Pokud je balík viditelně poškozen, tak jej nepřebírejte a informujte nás emailem nebo telefonicky.
Zákazník je povinen prohlédnout balík bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o škodě za přítomnosti dopravce. Je taky možné uvést na přepravní list, že balík byl poškozen a reklamaci uplatnit později. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce a veškeré zboží je pojištěno. Na základě správně vyhotoveného záznamu o škodě bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.
V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, zákazník nahlásí škodu na zboží nejlépe telefonicky u dopravce nejpozději do tří pracovních dnů od dodání. Tím se výrazně urychlí a zjednoduší proces reklamace.
Přišel Vám poškozený balík?
V případě, že balík byl doručen přepravcem GLS
- Před převzetím zásilky si prosím zkontrolujte neporušenost obalu. Pokud obal jeví známky poškození, tak je nutné napsat přímo do doručujícího listu konkrétní výhradu (např. díra v kartonu, promáčknutý roh zásilky apod.). Následně ihned po odjezdu řidiče si prosím zkontrolujte obsah zásilky. Pokud je obsah zásilky poškozený, tak nás prosím neprodleně informujte o této skutečnosti e-mailem nebo telefonicky. AZ-HOBBY.CZ dále reklamaci vyřeší se společností GLS.
- O stavu poškozené zásilky pořiďte fotografie kartonu a zboží.
- Důležité: Zboží je nutné předat dopravci v původním obalu se všemi vyplňujícími materiály.
- Ihned poté Vás budeme informovat o termínu doručení nového zboží.
V případě, že balík byl doručen Českou poštou:
- Balík je nutné doručit na pobočku České pošty a ohlásit na přepážce, že Vám byl doručen poškozený balík a to nejpozději do tří dnů od doručení balíku.
- Důležité: Zboží je nutné předat dopravci v původním obalu se všemi vyplňujícími materiály.
- Po předání zboží dopravci dostanete reklamační protokol.
- V případě uznání reklamace vrací dopravce balík zpět odesílateli. V případě zamítnutí reklamace vrací dopravce balík zpět příjemci. V obou případech Vám dopravce předá vyjádření o reklamaci. Tento doklad stačí naskenovat nebo vyfotit a zaslat na náš email. Je nutné, aby byly všechny údaje dobře čitelné.
- Poté Vás budeme informovat o termínu doručení nového zboží a případného vyzvednutí poškozeného zboží.
- DŮLEŽITÉ: Pracovnice na přepážce není oprávněna rozhodovat o oprávněnosti reklamace. I v případě, že by reklamace nebyla poštou uznána, tak Vám na základě vyjádření pošty zboží vyměníme.